Thursday, October 14, 2010

cik Dawana nasuha..~

Semalam, saya dan cikema ke mid valley untuk berjumpa dengan kawan praktikal kami, cik Dawana nasuha..kami kenal cik Dawana ni mase praktikal di smk presint 11(1)..best dapat kenal cik Dawana sebab dia jenis yang banyak cakap..dan sporting juga..kalau cik Dawana dah bercakap tu, mmg susah nak berhenti..hihihi~ Asalnye, memang dah x jadi dah plan kami tu, tp last2 minit baru di'confirm'kan balik..sebab dah plan pun last minute, yang pergi pun cume saya dan cikema je, kawan2 yang lain dah ada kerja..thanks to cikema juga sebab sanggup nk pergi mid semalam..

saya dan cikema bertolak ke mid lepas zohor..dalam jam 2 juga laa..sampai2 je kat mid, tempat pertama yang kami tuju ialah -------->> foodcourt.. Lapar sangat sebab x makan lagi sebelum keluar tu. Sementara menunggu ketibaan cik Dawana nasuha, saya dan cikema makan la dulu.. Jalan jalan juga tapi perut ni kena diisi juga kn? kesian kat perut..


Elok kami dah nak habis makan, cik Dawana baru sampai. oleh sebab kami tak tau nak g mane, kami bertiga duduk laa kat foodcourt tu sambil bersembang.. Banyak jugak laa yang kami bertiga bualkan, bertukar-tukar cerita terbaru maklumlah, sudah lame tidak ketemu.. Macam2 cerita yang ada, dari cerita posting, interview, kerja, sampai la kepada isu 'rambut tepek macam tomok' hihi..jangan marah ye cik Dawana..

semalam tak pergi mana2 pun..cuma jalan2 kat dalam tu je..Lepas tu, kami ke surau.. Then, jalan-jalan lagi..sempat la juga amek beberapa keping gambar bersama cik Dawana & cikema.. Kami pun ada gak gi jusco kejap sebab nak g beli barang..After that, we went to Mcd..terharu sangat sebab mase ni cik Dawana yang belanja..mekaceh ye wana..nanti belanja lagi tau..haa..kat atas tu ada gambar kami bertiga..cik Dawana yang pakai tudung kale itam tu..cikema pulak yang paki tudung putih..

Sudah makan tu, kami pun balik..lagipun mase tu dah lewat, kesian plak kt cik Dawana nak naik
tren sorang2..kejap je kami jumpa sebab mase pergi tu pun dah lewat..Entah bila laa dapat jumpa cik Dawana lagi..nak g JB tapi tak sure lagi..kena tengok mase dan keadaan 'money' dulu..

Mekaceh ye cik Dawana..nanti kita jumpa lagi bila diberi kelapangan masa ye.. InsyaAllah..~









4 comments:

Nur Dawana said...

hahaha...glamer aku dlm blog ko..(kembang hidung aku) lalala~

Nur Dawana said...

bru pas bc..cet!!sempat lg kutuk ex aku..hampeh sungguh..miss u'ol lahh..mmuuaahhhxx2!! krooohhhh!!

najibah said...

uitt...jelesss seyhh...ak x taw pn... =P

nurmiey sabtu said...

wana : hehe..jgn marah ea..hehe

gbah : 2la..x cadang pn nk jmpe ni..last minit je..xpe, t kte wt lg ye..hehe..insyaAllah..btw..gbah..npe blog da x available..?