Saturday, February 20, 2010

@ my second home~~

ALHAMDULILLAH...Akhirnya, selamat juga saya sampai di bumi UKM yang indah permai ini.. Walaupun ada lagi 1 hari cuti, saya kena balik awal untuk siapkan assignment yang berlonggok tu..*walaupun balik cuma awal 1 hari je, tapi tetap dikira awal kn..=p* Makin lama makin tinggi pulak 2..Kesian juga kt mereka sebab x ada orang yang usik pn.. Maklumlah, balik rumah 1minggu ni bukannye buat sangat pOn assignment tu.. ber"joli" je..hehe
MySpaceMySpace

Memang kalau diikutkan hati ni, xnak balik kampus lagi..nak sambung cuti lagi huhuhu.. Tapi, memandangkan masih banyak kerja2 yang perlu diberehkan, kena balik juga..kena siapkan assignment2 yang berlonggok yang setinggi gunung tu..haish..kena berusaha gigih ni untuk siapkan semua kerja tu..xpe, kena usaha..Chaiyok!!
MySpace

Tadi, sampai kat hentian kajang dalam jam 645 ptg..Sampai bilik je, rehat, sembahyang & kemas sikit meja ni..huhu..bersepahnye meja kan..ish3..Lepas dah siap kemas & lap bagai, barulah kemas sikit..sikit la...hahaha
MySpace
Lepas online ni, nak berehat dulu..hehe..nak tidur.. sbb esok kena hadapi hari yang panjang untuk siapkan assignment2 tersebut..~~ good luck for me~~ MySpace
Mungkin agak sukar untuk lelapkan mata tapi saya akan cuba juga untuk tidur..
Kena pekakkan telinga, butakan mata dengan persekitaran yang berbeza ni..
ok..nite2..
MySpace




3 comments:

mysara said...

wa..sok mai kne balik bangi gk kak..
malas gk rasenyer..:(
tp nk wt cm ne cti dh hbs....

nurmiey sabtu said...

2la...tp xpe, nnt klu ad cuti blh laa blik lg...=)

nurmiey sabtu said...
This comment has been removed by the author.