Sunday, January 10, 2010

hari ini~~

hmmm..hari ni, saya rasa penat yang amat..ni pun mata dah mengantuk tapi masih xboleh lelap..agaknya, sebab penat kowt..tadi, masa tengah berpusing2 dalam bilik tu, tibe2 rase nak bercerita kat blog saya yang chumil ni *hihihi*
So, sekarang di sinilah saya, duduk mengadap laptop, cume nak bercerita kisah saya hari ni..

Tadi, saya bangun awal..jam 6 lagi dah bangun. Lepas dah siap2, terus ke
bustop untuk tunggu org dari Akademi Memandu Nilai datang jemput. Sebab, hari ni saya ad praktikal untuk motor.. huhu..pergi sane td dgn rase mengantuk + lapar. Sempat minum air kosong je tadi..*cedey kn?* emm, sampai je kat sane, saya dengan cik Nurun pergi lah ke tempat belajar motor..aduss..bile dah lame xbawa motor ni kan, rase kekok yang amat mase nak bawak tadi..terkial2 saya..haha..lagi2 bila meniti atas titi, tension sangat sebab asyik xlepas je. Kejap2 jatuh, kejap2 jatuh..mse bawak zaman dulu2 main tibai je..xtau laa pulak kena bawak atas titi bagai, memang saya xreti..huhu..berpeluh2 td..nasib baik lah latihan tu cuma 2jam je..kalau tak, sengsara nye saya nak habiskan belajar bawa atas titi 2..huk huk huk..Lepas dah habis latihan tu, dan selesaikan semua urusan kat sana, saya balik..sampai2 je kat bilik, landing jap n sambung tido.. bestnye tido tadi..hehe..Yelah, walaupun latihan tadi sekejap je, tapi rase penat sangat..huhu

Sebelah malam pulak, ermm tadi lah kan, saya ke panggung seni dengan cik Nad, tengok pertandingan teater muzikal anjuran MeFEK..ramai juga orang kat sana tadi..Lepas dah selesai pertandingan, kami balik, xsempat taw pemenang pOn..sebab sudah tidak larat untuk berdiri lebih lama kat situ..jadi, kami pun baliklah dalam keadaan hujan renyai2 + sejuk..huhu..sampai je di bilik, niat asal nye memang nak tidoo tapi sampai sekarang mata ni xboleh nak lelap..



Rase nye mate ni masih x mengantuk, tapi xpelah, kena 'dodoikan' mate untuk tidur juga sebab esok masih banyak kerja yang perlu dibereskan..okey mate, lepas ni sila lelapkan diri anda yep..

sebab saya xnak mengantuk untuk esok..ok, Nite2...









3 comments:

cokelat lover said...

len kali xleh tdo tepon ak..
ak nyayikn lgu tuk ko..
hahhaa..

Keluang Man said...

Kalu letih xyah baring-baring tdo teruih jer..

nurmiey sabtu said...

husna : okeyh..len kli aku xleh tdo aku tepon ko..haha

keluang man: mmg nk tdo tp xleh tdo..huhu