Wednesday, January 27, 2010

no topic~~

Sakit..sedih..kecewa..benci..semua perasaan ada dalam hati sekarang ni..
tapi dah xtau nak luah kan pada sape..dah xtau nak cerita kat sape..

Saya dah penat nak menangis..saya dah penat nak menanti..saya dah penat nak mengharap..

Hati saya sakit sangat...hati saya dah hancur lunyai..hati saya dah x ada..


Emm..Sakit..


Saya ingat dia akan berubah..
saya ingat dia betul2 sayangkan saya..
saya ingat dia betul2 ikhlas
dengan saya..
saya ingat dia akan sentiasa berada di sisi saya..
saya ingat dia lah insan itu..

Tapi dia bukan..
Dia bukan insan itu..


Kecewanya hati saya bila tau dia selalu tipu saya..Kecewanya saya bila tau dia selalu x tepati janji dia..kecewanya hati saya bila tau kasih sayang saya pada dia dipermainkan..kecewanya saya bila tau saya cume diperbodohkan..kecewanya saya...


Tapi saya nak buat apa...saya xtau nak buat apa...saya tau saya x kuat..saya tau saya lemah..saya tau saya x mampu nak hadapi semua ni..

Saya x kuat untuk semua ni..saya x kuat..
Sebab..saya masih sayangkan dia..saya masih percayakan dia..sebab saya percaya dia akan kembali pada saya..

Tapi, saya bodoh kan..sebab masih menanti insan itu muncul kembali dalam hidup..

mengharap insan itu kembali lagi dalam hidup saya seperti dulu..
saya memang bodoh sebab masih menanti insan itu..
tapi saya xmampu nk hilangkan dia dari hidup saya..
sebab saya masih sayangkan dia..huhuhuhu~~

Saya cuba bangun..saya cuba bangkit tapi saya xmampu..

bebanan dalam hati ini sangat berat..saya perlukan tempat untuk berbicara..
saya perlukan tempat untuk mengadu..saya perlukan tempat untuk menyokong saya..
Tapi...
ada ke yang sudi nak mendengar..ada ke yang sudi nak membantu..ada ke yang sudi nak menyokong saya..I need support..really need support huhuhu..~~
Saya xkuat..saya xmampu nak bangun sendiri..
saya dah tersungkur dalam lumpur..saya dah terjatuh dalam gaung..
saya xmampu nak bangun sendiri...
saya xmampu..saya xmampu...
huhuhuhu~~
saya xmampu.............................



3 comments:

has_lyna said...

najmie..na rase na paham ape najmie rase.na pernah lalui tu.bukan senang nak melupakan seseorang yang kita sayang sangat2.bukan mudah kite nak terima hakikat bile terasa kasih sayang kita 'dipermainkan'.hurm,pape pun cuba lah bergembira dan bersama kwn2.sibukan diri.banyakan berdoa supaya ditenangkan hati.insya Allah semuanya baik2 saje :)

RYANie said...

xpe najmi..melepaskan smthin bukn beerti berakhirnye sebuah kehidupan tp bermulanya kehidupan yg baru. kdg2 kite terlalu stuck kt satu pintu je tnpa kite mnyedari ade lg pintu lain yg terbuka utk kite...

Nazim said...

Assalamualaikum..
Najmie, first of all nazim rasa tertarik nak comment post najmie nie...kesian tgk kawan tgk sedih..
Najmie, kita kena renung kembali setiap yang dirancang xakan kekal kerana DIA lebih mengetahui...
Yang penting disini ialah apa yang telah kita belajar...
fitrah manusia utk berkasih sayang dan cinta itu adalah satu anugerah..
Bersabarlah dalam setiap apa yang berlaku..
DIA dah rencanakan sesuatu yang lbh baik utk kita..
Nazim tau, apa yang najmie rasa tapi mungkin kekuatan masing2 tidaka sama..
lelaki dan perempuan xsama kan..
sentiasalah beringat kepadaNYA..
mmg susah untuk melupakan seseorang yang kita sayang..
sbb itulah cukup sekadar besederhana dalam setiap apa yang kita lakukan, mahupun menyayangi insan..
bersabarlah najmie..
tenangkan jiwa dan berserahlah seratus peratus kepada PENCIPTA....
cuba lihat kembali hubungan kita dengan Allah.. mungkin ada masalah di situ...Ini adalah yang paling basic dalam kehidupan kita ini..